duminică, 16 februarie 2014

Din poeziile Gabrielei - In Rai



In Rai

Am fost un pic pana in Rai,

Sa vad ce e pe-acolo,

Si nu exista nici un "Vai!"

Nu te-mbranceste nimeni..."Alo!"...


Am stat s-ascult povesti respuse,

Dar niciodata resimtite,

Iar lacrimile mele curse...

Au aparut pe...nesimtite!


Atat de multe-nvataturi,

Am recapitulat pe loc,

Nu sunt povesti de muritori,

Sunt pentru suflet...un noroc!


Ce simplu e sa fii nemuritor

Nu ai nevoie de averi,

Ci doar sa fii ascultator,

Si intelept cand ceri!


M-am adunat de nicaieri,

Si astazi am gasit un drum,

Sunt mult mai bun ca cel de ieri,

Sunt intelept acum!


Sa crezi din nou, e minunat,

Visam sa se intample...

Iar glasul care m-a chemat,

Tot timpul l-am simtit...la tample!


Voi reveni foarte curand,

Pastreaza-mi langa Tine un loc,

Pana atunci...TE port in gand,

N-o sa mai spun..."Nu am noroc!"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu