luni, 13 ianuarie 2014

Ceva nou in 2014 ... maci desigur

Regasire ...


Mi-aduc aminte bine eu,
In rosu ai stralucit mereu,
Si verdele iti vine bine...
Un verde cald si bland...ca tine,
In luna mai...firava...ai aparut...
O, Doamne...esti un MAC pierdut!

Am stat ascunsa-n floarea mea,
Un timp...n-am mai vazut lumina,
Dar am iesit, tiptil, din ea,
Cum iese din multimi...regina!  (multumesc Gabriela Dumitriu)

                                                     

                                                                     
                                                                  Macii
                                                                                                         de Simona Bodea

Macii sunt acum în floare,
Pe câmpii, cât ochiul vede,
Înfocata lor culoare
Se alintă-n iarba verde.


"
Pe fragila lor tulpină
Stă corola sângerie
Vântul îmbătat suspină
Şi-mi şopteşte când adie:


- De la maci să iei căldură
Pentru clipe de iubire;
Armonia din natură
E model de împlinire!
Şi în ore de tandreţe,
Inima să-ţi înflorească
Roşii maci de tinereţe
Dragostea să o păzească."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu