vineri, 15 noiembrie 2013

Peretele cu maci

                  Peretele cu maci – un desen naiv, nascut din regasirea culorilor in viata mea– am acoperit un perete din gresie cu bucati din sufletul meu… Intr-o singura zi am lucrat cu emotie, cu daruire, cu pasiune la acest proiect...din dorinta de a-mi umple din nou sufletul de culoare.

Poezia Macii 

 Magda Isanos
Ardeau ca niste facle vii, in varf de firave tulpini. Isi inaltau razand zglobii obrazul rosu dintre spini. I-am adunat cu maini avare, am ratacit in seara blanda, umplandu-mi bratele de floare invapaiata si plapanda. Si m-am intors intr-un tarziu, departe cimpul ramanea, atat de singur si pustiu in urma mea. Dar cand acasa-am incercat sa-i strang intr-un aprins buchet, toti macii mei s-au scuturat ca niste lacrimi pe parchet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu